Creiem que els aeroports poden ser espais per a experiències úniques i extraordinàries, convertint-se en llocs tan importants com la destinació.

GIS: La innovació és part del nostre ADN

Creada el 1998, GIS ofereix serveis d'hospitality en aeroports internacionals a nivell mundial, basats en una comprensió única del viatger d'avui. El nostre objectiu és liderar el futur de la hospitality aeroportuària. Tenim una àmplia oferta de serveis que ens permet cobrir les necessitats de tots els passatgers durant els seus viatges. La nostra principal experiència i serveis són lounges d'ús comú, gestió de lounges per a tercers, hotels a les terminals de l'aeroport, serveis de meet&greet i programes digitals de fidelització.

La companyia va començar a proporcionar serveis de facility management i organitzar esdeveniments corporatius. Els seus principals projectes van ser la gestió de World Trade Center Barcelona, el Palau de Congressos de Toledo i el Mont Sant Benet. GIS va diversificar la seva activitat el 2008, quan la companyia va guanyar la concessió per construir i administrar 9000m2 de serveis premium i innovadors (lounges, centre de negocis, meet&greet, AirRooms, wellness) a l'aeroport de Barcelona. El 2015, GIS es va convertir en l'empresa líder espanyola de serveis d'hospitality premium aeroportuària i el principal proveïdor d'Aena en els seus aeroports. En 2017, GIS va començar la seva internacionalització a Europa i LATAM gestionant les sales VIP d'Iberia. Després d'aquests èxits, GIS va pivotar el seu negoci de facility management per focalitzar-se en els serveis d'hospitality aeroportuaris. Des 2015 fins ara, GIS ha expandit la seva presència des de l'aeroport de Barcelona a més de 12 aeroports, 8 països, 24 lounges i va rebre a més de 3.5 milions de passatgers / any a tot el món.

En el 2019, GIS va ser adquirida per TAV Operation Services (TAV OS), una subsidiària de TAV Airports. TAV Airports, una potència global en la indústria de l'aviació, també és membre de Groupe ADP. El negoci principal de TAV OS, una companyia líder en serveis d'hospitalitat en aeroports, és la gestió d'operacions en salons vip i la seva experiència és oferir als clients la millor experiència a través del seu viatge a l'aeroport amb els amplis serveis dissenyats amb un enfocament centrat en el client. Després que GIS s'unís a la família TAV OS, la presència del Grup s'ha estès a 16 països, 32 aeroports, 55 lounges i més de 1000 empleats.

El que ens fa únics

Àmplia cobertura regional.

Gamma personalitzada de serveis que aborden totes les fases del viatge del client.

Coneixement tant a escala local com internacional amb capacitats operatives.

Marques modernes que es connecten físicament i digitalment.

Un player global amb actitut glocal

Per a nosaltres, un servei orientat significa continuar explorant noves maneres de millorar les experiències dels usuaris. El nostre enfocament centrat en les relacions és la nostra especialitat.

Junts estem presents arreu del món

+25

Països

+1000

Empleats

+80

Sales

+8M

Passatgers

Una extensa xarxa

Formem part de la plataforma d'operacions aeroportuàries més gran del món

TAV US i GIS estan orgullosos de ser part del grup d'operacions aeroportuàries més gran del món. Al costat del Grup ADP, que posseeix una participació del 46%.

218M

Passatgers

4.7B€

Ingressos

13

Països

4

Continents